Bestel proces van A tot Z uitgelegd
Hoe gaat zo'n proces? Van uw bezoek aan de website tot aan de levering ?
Hoewel het filmpje een paar jaar oud is ( we bestaan al sinds 1999), is het proces in principe het zelfde.
Van offerte tot levering van je bedrukte relatiegeschenken of andere producten gaat het globaal als volgt:
Je ziet iets leuks en stelt een vraag (Wat kost dat? Hoe ziet het er uit? etc), wij geven antwoord met een prijsopgave en eventueel een voorbeeld (grafisch voorbeeld en/of offerte). Bij twijfel over het product kan je via de site een voorbeeld aanschaffen. (sample via de site). Je voert je wensen in op de website en vertelt ons alle je wensen en eisen. We doen ons best het zo te regelen dat je krijgt wat je wilt, wanneer je wilt en hoe je het wilt (producten, deadlines, bedrukking). Ben je overtuigd dan zeg je: "ja ik wil", waarop wij zeggen: "ok doen we"(bevestiging). Nu gaan we gelijk aan de slag (pre-press, grafisch werk, voorraad block, transport, etc). en laten het resultaat zien ter goedkeuring (drukproef ter goedkeuring ). Waarop jij zegt: "ok super mooi". Dat is het startschot voor de laatste fase, het drukken in de drukkerij en het transport via een transportpartner als DHL en UPS. Ondertussen houden wij je op de hoogte van de voortgang (productie, leverplanning, track & trace). Het proces start of wordt afgesloten met je betaling via online bankieren en een factuur per email. En dan krijg je ook nog een mailtje waarin we je vragen om ons werk en werkwijze te beoordelen via een neutrale beoordeelsite (feedback).
In beeld ziet dat er zo ongeveer uit.